måndag 21 juni 2010

Måndag

Ja idag är det måndag, när man är hemma och är mamma-ledig så känns det inte som att det spelar någon roll om det är måndag eller fredag kan man juh tro men så är det inte eller är det? Man har iaf inte söndags ångest och det är juh skönt =)...man har det ganska bra som bor i Sverige och får betalt för att gå hemma och ta hand om den man älskar mest av allt i hela världen...fast lite bättre betalt kunde det juh vara (om man nu ska gnälla lite) =)

Idag har det väl inte varit en allt för händelserik dag....fick besök av Ians pappa och storebror på förmiddagen...sen har jag jobbat lite grann...brorsan med familj kom ut och hälsade på,tittade på när mamma målade klar transporten som jag har skrapat...sen har vi mätt ut vart dekalerna ska sitta och nu sitter man här och slö-surfar...självklart så har jag myst en massa med prinsen också men det gör jag varje dag =) Kom på en sak till jag har gjort : var tvungen att duscha Tyson med vattenslangen och schampoo idag för nöten hittade väl på en stackars död fågel som nån av katterna (Sixten) har släpat hem...och vad gör Tyson med den? Jo självklart så börjar han väl rulla runt på den där...myyyyyysigt värre eller inte....aja nu är han ren och fin och mjuk som en liten dunboll (om en fransk bulldog nu kan vara de...haha...)

I morgon så vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på....men på Onsdag så ska vi till vetrinären...Tyson ska få en spruta i stället för kastrering...den håller i sig 3-4 månader och funkar som en kastrering..mest för att kolla hur hunden reagerar...kan juh vara värt att prova för att se om man ska kastrera han sen eller om han blir ännu latare än vad han redan är =)


Sofia: jag tycker det är dags för lusen att komma ut nu....förstår att även du tycker de =)

Nu blir det nog att gå och lägga sig...prinsen somnade kl 19 idag så han lär väl vakna runt 07 och vara hungrig =)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar