fredag 25 juni 2010

Lusen

Nu har äntligen "lilla" Lusen hittat ut...är så glad för din skull gumman...det föll en liten tår när jag fick ditt mms,det blev ingen flickvän men en förhoppningsvis bästa kompis till Ian haha =) åhhh va jag längtar tills jag får träffa honom!

Jaha annars då? Det är midsommarafton idag är väl inget speciellt kanske....har varit hos pappa som vi alltid brukar på midsommar..ätit en massa gott...Ians första midsommar...nästa år kanske vi kan gå på nåt midsommarfirande och hoppa små grodorna runt stången =) för då kan både Ian.Lusen och blivande lilla Eddie förmodligen springa alla tre =)
ja nu har Sofia gått igenom sin förlossning så nu ör det bara att vänta på att lillebror och Sophie ska åka in =) shit vad det händer mycket stora saker runt omkring en...och Ian växer så det knakar.....kärleken till sitt barn går verkligen inte att beskriva...jag trodde aldrig på folk som sa "det går inte att förstå förens man fått egna barn" men nu kan jag verkligen förstå de...att en sådan liten varelse kan förgylla och förtrolla en totalt..hmmm ja det är märkligt...men otroligt underbart! Att vara mamma är det bästa som finns!

Snart är det väl dags att gå och lägga sig,har sovit lite dåligt ett par nätter för min lilla fralla har en tendens till att vilja ligga väldigt nära sin mamma och han snarkar värre än 10 karlar i samma rum...ni som träffat en fransk bulldog vet vad jag pratar om =) och sen så sov man juh inte så mycket bättre i natt eftersom man låg och väntade på en uppdatering om Lusen =)

Aja nu ska jag pussa på min lilla prins som sover så sött och sen ska jag försöka sova.....

Natti natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar