onsdag 4 augusti 2010

Ibland blir det inte som man tänkt sig

Nej så verkar livet vara i nötskal...verkar aldrig bli som man tänkt sig...tänk om man nångång bara kunde få känna att livet verkligen leker....el ja det gör det väl...jag har juh min underbara älskade son som verkligen gör livet värt att leva....

Eftersom jag inte är någon flitig bloggskrivare än så har juh äntligen fasters älskade Eddie kommit till världen den 19:e juli 3994g och 50 cm =) ännu en orsak till att livet känns bra....men sen då? Men man ska vara glad över det lilla man har och inte olycklig över det man inte har....

Ja nej livet är inte på topp just nu men det ordnar sig...det som dödar det härdar och det betyder alltså att jag bara blir starkare och starkare man får helt enkelt se det så....

Nu ska jag ta och lägga mig bredvid prinsen som sover så sött i min säng!

Natti natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar