måndag 5 juli 2010

Ikea

Ja i morgon så bär det av till Ikea...jag ska inte ha nåt speciellt men mamma och Benny har en massa saker som dom ska köpa till det nya köket...så då passar man väl på att följa med så att jag och prinsen inte får lappsjuka här på landet eller nåt....fast tror inte att det är någon risk för det är juh helt underbart här ute nu på sommaren...får nog bli hus nästa...tror inte att jag kommer att kunna trivas i en lägenhet igen...och jag vill juh att ian ska få växa upp på en gård...aja det får tiden utvisa.....

Jag har iaf nu fått träffat lilla Lusen som nu mera heter Arvid men han kommer alltid att vara Lusen för mig =) Han är så sjukt lik sin pappa så =)

Ian blev hela 6 månader igår...shit tiden går så fort så det är skrämmande....bara tanken på att han ska växa upp och bli en uppkäftig tonåring som sen ska flytta hemifrån får en att rysa...tur att det är ändå är långt dit =)

Aja har inget vettigt att skriva så nu får det nog bli sängen...

Älskar min lilla son mer än livet!

Natti natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar